Registrace záruk pro zařízení Solax

Chcete mít jistotu, že vaše zařízení Solax má platnou záruku? Registrace záruky je jednoduchý, ale důležitý krok pro uplatnění prodloužené desetileté záruky na střídače, baterie a další zařízení značky Solax (u wallboxů je to 3 roky). Celý proces zabere jen pár minut a zvládnete ho pohodlně přes aplikaci SolaXCloud. V tomto článku vás krok za krokem provedeme celou registrací a ukážeme vám, jak zkontrolovat správnost údajů i stáhnout záruční certifikát.

1) Registrace záruky zařízení Solax

  • Záruka se registruje na střídač, baterie, nabíječku (wallbox), případně další zařízení Solax, která jsou na elektrárně naistalována. 
  • Výrobce Solax poskytuje prodlouženou produktovou desetiletou záruku na produkt (u wallboxu jsou to 3 roky). 
  • Aby záruka byla platná je potřeba provést tuto registraci. Nemusíte se obávat žádných složitostí - celá registrace zabere několik sekund.

 

2) Provedení registrace záruk

  • Registrace záruky zařízení Solar provedeme v aplikaci SolaXCloud. 
  • Po přihlášení do aplikace a otevření úvodní strany použijeme tlačítko servis, které najdeme ve spodní levé části obrazovky. Následně se dostaneme na stránku poskytovaných služeb. 
  • Na této stránce klikneme na horní část záruční management, kde se nám po načtení zobrazí data o zařízení vaší elektrárny.

 

3) Správa záruky

  • Samostatnou registraci záruky provedeme ve správě záruky, kde vpravo klikneme ikonu tužky. Zkontrolujeme zde zadané údaje, konkrétně adresu a sériová čísla baterií. 
  • Pokud nejsou všechna sériová čísla baterií uvedena, jednoduše je vybereme šipkou vpravo a potvrdíme tlačítkem ok. 
  • Tímto způsobem jsme záruku zkontrolovali. Poté stiskneme potvrzovací modré tlačítko pod zárukou. Systém nás upozorní, že registrace proběhla úspěšně a zařízení uvidíme jako aktivní. 
  • Zkontrolujeme datum začátku a konce záruční doby, přesné informace k Vaši záruce naleznete v záručním certifikátu. Platí prodloužená záruka 10 let (u wallboxu 3 roky). 
  • Pokud je některé zařízení offline, znamená to, že není v provozu a registraci záruky nelze provést.
  • V takovém případě je potřeba zařízení zapnout a postup opakovat, aby byla registrace úspěšná.

 

4) Ověření certifikace, stažení certifikátu

  • Záruku si lze stáhnout po přihlášení do systému z počítače v sekci online záruka pomocí funkce stažení certifikátu.

 

Pokud se vám nedaří postupovat dle návodu výše, neváhejte kontaktovat naši podporu na čísle 720 111 111 nebo na adrese helpline@fotovolty.cz.

NÁŠ BLOG

Kontaktujte mě

Vyplňte, prosím, formulář níže. Je nutné vyplnit alespoň jméno, PSČ a e-mail nebo telefonní číslo.


Chci limitovanou nabídku

Zanechte nám na sebe kontaktní údaje a obchodní zástupce vás brzy kontaktuje s limitovanou nabídkou. I vy můžete získat realizaci elektrárny do 45 dnů, jinak zdarma!


Technické šetření

Provedeme přibližně hodinové technické šetření ve vaší nemovitosti, na jehož základě vám připravíme nabídku šitou přímo na vaši střechu. Vše je nezávazné a nyní jako časově omezená nabídka zcela zdarma.